måndag 13 juli 2015

Zack Snyders sista chans.....

......Nej! förmodligen inte !!!

Efter Man Of Steel så börjar jag tvivla mer och mer på Zack Snyder.

Zack som slog igenom men nytänkande och med supercoola filmer i början av 2000talet. Dawn of The Dead från 2004 och 300 från 2006 samt den antingen hatade eller älskade Watchmen från 2009. Zack Snyder har etablerat sig i Hollywood och får numera det ena dröm projektet efter det andra. Men enligt mig så är hans gloria på sned nu och jag undrar hur många chanser ska Zack Snyder få?

För jag tycker Sucker Punch var skit och tyvärr så va Man of Steel också skit, iallafall mindre bra om jag ska vara snäll.

Nu kommer comebacken eller supermegablockbusterfilmen Batman vs Superman och detta projekt måste bara funka annars vet jag inte vad jag ska ta mig till. Under årets ComicCon så har en ny längre trailer släppts och jag vet inte vad jag ska tro. Jag är extremt skeptisk, men hoppas såklart att filmen kommer att bli fantastisk men jag tvivlar ! Kolla in ComicCon trailern här nedan och visst ser man WonderWoman i filmen också, kan bli coolt (eller fiasko).
Biopremiär ska vara 6 maj 2016 även om 25 mars också diskuterats för Batman vs Superman

Ser man till kommande projekt för Zack Snyder så ser ni att han har helt galet coola projekt på gång men jag är rädd att han förstör allt om han var nöjd med Man of Steel så är jag orolig. Vad sägs om Aqua Man, WonderWoman, Suicide Squad (med bland annat Joel Kinnaman och Will Smith i huvudrollerna).... Snälla Zack Snyder, jag ber på mina bara knän....lyckas med Batman vs Superman annars kommer jag skicka Kryptonit till dig med posten !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar