onsdag 29 juni 2011

Recension av Transformers 3 Dark of the Moon


OMG, efter att ha nött Bluray boxen med båda filmerna och allt extramaterial i nästan 3 dygn så var det äntligen dax! Transformers 3 Dark of the moon i 3D dessutom, och jävlar vilka förväntningar jag hade, och jävlar vad sjukt otroligt galet mycket bättre den var än jag drömt om. Michael Bay you are a genius! Känns just nu som jag inte tagit ett endaste andetag på dem 2,5 timmarna som Transformers 3 utspelar sig, men jävlar hade kunnat suttit minst det dubbla.

Humor, action, grymma bilar sexiga tjejer ja filmen har allt. Jag kommer inte berätta mer än så här, det är eran plikt som människa att gå och se denna film. Frågan är bara vad ska man nu se på bio?!

BETYG: 6 av 5


2 kommentarer:

  1. Niceeeee!!! Kan knappt vänta på att gå och se den!
    Älskar Transformers filmerna... Inte nog med det
    Jag o frugan har beställt en Camaro ss. Ja just det! En Bumblebee edition
    tom. :-)

    SvaraRadera
  2. Nä e det sant? Skulle man möjligtvis, om man ber väldigt snällt få åka med på en provtur någon gång?! Inte nog med att vi på redaktionen är filmtokiga utan vi är även bilfreaks och en bumblebee vore ju en dröm =D

    SvaraRadera