söndag 16 januari 2011

BATTLE: LA - Jag har aldrig varit så peppad förrut!


Vi har skrivit om filmen förrut här på blockbusterd.blogspot men det tåls att ta upp filmen en gång till.
Battle:Los Angeles ser ut att bli något utöver det vanliga, efter att ha sett både Trailer 1 och den nya Trailer 2 som finns ute nu så kan jag säga att jag aldrig varit så peppad inför en film som denna. Filmen ser ut som en bra mix i mellan två moderna klassiker som Independence Day och District 9. Enligt mig en helt fantastisk mix då dessa filmer är utav högsta klass.
Visst finns det en stor risk att förväntningarna blir för höga och filmen blir en besvikelse. Ja, det är en risk som jag får leva med. Men fram tills premiären som är den 20 April så kan jag inte göra annat än att vänta och längta.
I trailern så kan vi bland annat se att Aaron Eckhart (Twoface ifrån The Dark Knight) har en huvudroll, samt Michelle Rodriguez (Avatar, Fast and the Fourious) som dyker upp igen och spelar tuff brud. Även Jim Parrack kan vi skymta i trailern, ja ni vet han som spelar den något töntiga killen Hoyt i Tv-serien TrueBlood.
Filmen ser helt enkelt fantastisk ut, se för dig själv här nedan där vi bjuder på den senaste trailern utav World Invasion Battle: LA.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar